Nadat dé Vakantiediscounter wist te verrassen met een ontnuchterende kerstcommercial, lanceert het vakantieplatform nu een serei commercials waarin de focus ligt op het gemak van het boeken. Het nieuwe thema ‘voordat je het weet ben je op vakantie’ laat zien dat je met één druk op de knop op de plek van bestemming bent.
Met een eenzelfde visuele stijl en absurdistische humor toont de nieuwe campagne een aantal vakantiegangers die, soms geheel onverwachts, op vakantie gaan. Reclamebureau Indie is verantwoordelijk voor de campagne.
Voor veel mensen is het online boeken van hun vakantie nog steeds een bron van ergernis, zo meldt de Vakantiediscounter. 'Het aanbod sluit vaak niet aan op bepaalde wensen en het is enorm tijdrovend om precies te vinden wat je zoekt. En àls dat dan gelukt is, moet je vaak ook nog heel veel stappen ondernemen om je boeking rond te krijgen. Reden voor dé VakantieDiscounter om de website continue te blijven upgraden.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!