VodafoneZiggo noemt zijn vaste en mobiele netwerk voortaan GigaNet. Dat blijkt uit de introductiecampagne (concept: Team Go One, WPP), die deze week is gestart (tv, internet en sociale media).
Het is het eerste creatieve werk dat voortvloeit uit de samenwerking met WPP. VodafoneZiggo koos in mei na een zeer intensieve pitch voor het netwerk als strategische partner. Louise Meijer, Director Brand & Communications VodafoneZiggo, zegt dat voor deze introductiecampagne voor het eerst de recent ingevoerde way of working is toegepast. ‘Hierbij wordt per productie gekozen uit een groep aan vaste productiepartners, afhankelijk van de specifieke eisen van het project. De campagne is geproduceerd door MediaMonks.
De naam GigaNet moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken. Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt: ‘VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!