Bureaus Adnight voert aantal vernieuwingen door Ook zijn de eerste deelnemende bureaus bekend. Het event vindt plaats op vrijdag 4 oktober.
Partnerbijdrage The VIA Most Valuable Player speaks: Rogier IJzermans Een interview met Rogier IJzermans over succes, de toekomst van de reclame- en marketingindustrie en werk om trots op te zijn.
Premium Campagnes Dit zijn de leukste inhakers op Nederland - Engeland Onder meer Heineken en Venco spelen in op de Oranjekoorts die heerst in aanloop naar de halve finale vanavond.
Premium Merkstrategie Elynne Bierman (Reflower): 'Als je wacht tot je idee perfect is, dan start je nooit een onderneming' Bierman kreeg het idee om kunstbloemen te verhuren toen ze trouwde en ze zag dat alle bloemen na één dag werden weggegooid.
Campagnes Drie keer lachen met… Bies Vermeulen Er mag meer gelachen worden. Paul van Kuilenburg vraagt reclame- en marketingmensen naar hun drie favoriete komische campagnes.
Bureaus Adnight voert aantal vernieuwingen door Ook zijn de eerste deelnemende bureaus bekend. Het event vindt plaats op vrijdag 4 oktober.
Partnerbijdrage The VIA Most Valuable Player speaks: Rogier IJzermans Een interview met Rogier IJzermans over succes, de toekomst van de reclame- en marketingindustrie en werk om trots op te zijn.
Premium Campagnes Dit zijn de leukste inhakers op Nederland - Engeland Onder meer Heineken en Venco spelen in op de Oranjekoorts die heerst in aanloop naar de halve finale vanavond.
Premium Merkstrategie Elynne Bierman (Reflower): 'Als je wacht tot je idee perfect is, dan start je nooit een onderneming' Bierman kreeg het idee om kunstbloemen te verhuren toen ze trouwde en ze zag dat alle bloemen na één dag werden weggegooid.
Campagnes Drie keer lachen met… Bies Vermeulen Er mag meer gelachen worden. Paul van Kuilenburg vraagt reclame- en marketingmensen naar hun drie favoriete komische campagnes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid