Coca-Cola lanceert een nieuwe campagne, ‘Open to better’, waarvoor het logo op de verpakkingen tijdelijk vervangen wordt door voornemens over hoop en liefde. Volgens het merk vraagt een nieuw jaar om goede voornemens om een nog betere versie van jezelf te laten zien. Qua toon en richting is de campagne in lijn met het vorig jaar groots gelanceerde Open like never before-geloof, dat ook openheid en optimisme predikte.
Met 'Open to better' wil het bedrijf iedereen stimuleren om stil te staan bij de persoonlijke voornemens van positiviteit, vriendelijkheid en goede bedoelingen voor een mooie toekomst.
Gepersonaliseerde ambities
Op de voorkant van de verpakkingen staan voorbedrukte voornemens met een open ruimte die gebruikt kan worden om persoonlijke ambities en goede voornemens op vast te leggen.
Open to better
‘Open To Better’ betekent volgens Coca-Cola openstaan voor de dingen die mensen zelf beter kunnen doen. De verpakkingen moedigen dat volgens de frisdrankgigant niet alleen aan maar stimuleren ook om 2021 met een open vizier tegemoet te gaan. Met aangepaste verpakkingen hoopt Coca‑Cola iedereen te motiveren om de goede voornemens niet alleen te maken maar ook te delen met vrienden en familie.
Om de campagne kracht bij te zetten werkte Coca‑Cola samen met mensen uit heel Europa die hun inspirerende voornemens en verhalen delen in een reeks persoonlijke filmportretten.
Naast de verkrijgbaarheid van ‘Open to Better’- verpakkingen is er een platform opgetuigd waarop gepersonaliseerde blikken te bedrukken zijn.
Lees ook: Coca-Cola komt groots terug met poëtische campagne: Open Like Never Before
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!