Lexa gaat een samenwerking aan met Bombilate, het 'tv-voor-merken-bureau' van Stacey Rookhuizen. Voor de datingapp maakt ze de online serie 'Love to meet you', die de merkcampagne 'Start Something Real’ ondersteunt.
Sr. marketing manager Europe Roelijne Peters van Meetic/Lexa: ‘Lexa staat voor echte connecties, echte verhalen en is voor singles die op zoek zijn naar een serieuze relatie. Met de nieuwe online serie “Love to meet you” wilden we echte singles laten zien die er klaar voor zijn om iets echts te beginnen.’
In de campagne worden zes Lexa singles ‘op een moderne, authentieke en emotionele manier’ in hun eigen omgeving in beeld gebracht.
Peters: ‘Bombilate deelt dezelfde waarden als Lexa. Stacey kan onze singles precies op de juiste manier vastleggen, namelijk van hun meest oprechte kant.’
Vanaf eind deze week gaat de campagne live. 'Love to meet you' is te zien op de website en op het YouTube-kanaal van Lexa. Daarnaast komt de serie ook op Linda.nl en op het Instagram-account van Linda.
‘Gooische Moeder’ Pauline Wingelaar heeft een rol als presentatrice in de campagne. Via haar sociale kanalen is de serie ook te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!