Webshop Bol.com lanceert tweede reeks van de online campagne Goedmaker. Met deze campagne worden klanten bij wie de bestelling anders liep dan verwacht, verrast met een ludieke tegemoetkoming. Door het hoge bereik van 1 miljoen mensen (waarvan 385.000 organisch) en de positieve reacties (70% van de reacties waren positief) gaat Bol.com voor een nieuwe ronde.
Jongensdroom komt uit
Vandaag is de eerste video geplaatst met teleurgestelde Milo in de hoofdrol. Zijn verjaardag viel in duigen omdat z'n skelter niet werd bezorgd. Bol.com wil dit rechtzetten met een nieuw feest; Milo krijgt een skelter en een grote skelterbaan voor zijn huis. Hij heeft de verjaardag van zijn leven en de (kinder)champagne vloeit rijkelijk.
Olav van Dam, manager social media bij Bol.com: ‘We vinden het belangrijk om uit te dragen dat als we een fout maken, we er ook alles aan doen om het recht te zetten. De bol.com Goedmaker is daar een voorbeeld van.’
Deze campagne is ontwikkeld door Yune en de video’s worden gemaakt in samenwerking met Made for Digital.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!