Webwinkel Bol.com presenteert het derde seizoen van ‘Goedmaker’. Voor het nieuwste deel van de online-campagne kruipt Willie Wartaal in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit. In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er nu een fiets ‘gepimpt’ in plaats van een auto. De campagne is ontwikkeld door Yune.
'Langstlopende branded format'
Volgens het contentmarketingbureau is de bol.com Goedmaker een van de langstlopende branded formats in Nederland en België. In de video’s worden klanten, bij wie recent iets is misgegaan met de bestelling, verrast met een Goedmaker.
'We zijn niet foutloos'
Kevin Soeters, social creative marketeer van bol.com vertelt dat dagelijks heel veel collega’s zich inzetten om van een gedupeerde klant van de webshop een blije klant te maken. ‘We zijn niet foutloos, maar wel doen we elke dag keihard ons best doen om het goed te maken, dit onderstrepen we met de Goedmaker. Al drie seizoenen laten we zien dat we vanuit bol.com geen grenzen kennen als het gaat om het blij maken van onze klanten.’
In de nieuwste aflevering is het de Leuvense klant Steven die de verkeerde fietslampjes geleverd kreeg die verrast wordt met een Goedmaker.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!