Bitonic lanceert campagne voor mensen met een echte hobby

De campagne focust op de nieuwe app gemaakt voor mensen die in Bitcoin willen investeren, maar er niet al te veel mee bezig willen zijn.

Cryptoplatform Bitonic heeft samen met Natwerk een nieuwe campagne gelanceerd die in teken staat van hun nieuwe app. Een app gemaakt voor mensen die in Bitcoin willen investeren, maar er verder niet al te veel mee bezig willen zijn. Je vindt er alleen de Bitcoinkoers en een optie voor kopen en verkopen. Zo blijft er meer tijd over voor echte hobby’s, zo communiceert de campagne.

Daan Kleiman, strateeg Bitonic: 'Wij blijven bewust dicht bij de kern van ons bedrijf en trekken ons niets aan van wat er in de cryptowereld gebeurt. Het is meer op gokken gaan lijken dan op gedegen investeren. En cryptobedrijven werken dat alleen maar in de hand. Met Natwerk hebben we ons gepositioneerd als tegengeluid. Investeer consistent en laat de app verder met rust.'

In de nieuwe campagne zien we Bitcoin-investeerders die dankzij de nieuwe app helemaal niet met Bitcoin bezig zijn. De hoofdpersonen gaan volledig op in hun hobby en laten de app links liggen. Het laat zien hoe weinig tijd en moeite Bitcoin hoeft te kosten. We zien een modeltreinbouwer, een visser en een dame met haar showkat. Bob Dijkshoorn, creatief bij Natwerk: 'We hebben ervoor gekozen om echte mensen te filmen op de plek waar ze graag met hun hobby bezig zijn. Zo voelen de hobbyisten zich op hun gemak én klopt elk detail in de wereldjes die we in de commercials neerzetten.'

De commercials zijn te zien en horen op radio en tv 

Credits

Merk: Bitonic
Bureau: NATWERK 
Productie: Holy Fools
Regie: Youri Dingemans
Audio: Public Audio 
Grading: Gary Grade 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie