Jajem, dat jenever betekent in het oud Amsterdams, lanceert generatie-commercial Gajes om jonge jenever weer op de 'jonge' kaart te zetten. Door gebruik te maken van twee generaties wil het Amsterdamse merk duidelijk maken dat de jonge jenever niet alleen voor de oudere doelgroep is.
Bekijk Gajes
Jenever iets voor oudjes
Sunny Bakhtiar, een van de oprichters van Jajem over het doel van de video: ‘Wij merken dat zelfs nu Jajem al vier jaar bestaat, we nog best vaak de vraag krijgen of Jenever niet iets voor oudjes is. Dat is niet zo, want een kopstoot is voor alle, volwassen leeftijden. Er zijn meer jenevers gelanceerd die zich in een hele 'hippe' laag begeven. Daarnaast heeft Jenever een fantastische geschiedenis en willen we een oud Amsterdams verhaal in een nieuw jasje steken, welke uiteindelijk niet veel met het originele verhaal verschilt.’
Filmproductiehuis
De commercial is geproduceerd door het nieuwe filmproductiehuis 'Studio Studio' gerund door Esther Ris, executive producer en Lars Brink, regisseur. Hugo Koolschijn en Tobias Kersloot spelen de hoofdrol in de Gajes-commercial.
Lees ook: Hooghoudt trekt de wijde wereld in, te beginnen bij China
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!