Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes

Plat Amsterdamse video moet duidelijk maken dat Jenever niet alleen voor ouwelui is, zoals velen nog denken.

Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes
Studio Studio

Jajem, dat jenever betekent in het oud Amsterdams, lanceert generatie-commercial Gajes om jonge jenever weer op de 'jonge' kaart te zetten. Door gebruik te maken van twee generaties wil het Amsterdamse merk  duidelijk maken dat de jonge jenever niet alleen voor de oudere doelgroep is. 

Bekijk Gajes

Jenevermerk Jajem presenteert Gajes

Jenever iets voor oudjes

Sunny Bakhtiar, een van de oprichters van Jajem over het doel van de video: ‘Wij merken dat zelfs nu Jajem al vier jaar bestaat, we nog best vaak de vraag krijgen of Jenever niet iets voor oudjes is. Dat is niet zo, want een kopstoot is voor alle, volwassen leeftijden. Er zijn meer jenevers gelanceerd die zich in een hele 'hippe' laag begeven. Daarnaast heeft Jenever een fantastische geschiedenis en willen we een oud Amsterdams verhaal in een nieuw jasje steken, welke uiteindelijk niet veel met het originele verhaal verschilt.’

Jajem - Amsterdams jongste Jenever
Jajem - Amsterdams jongste Jenever

Filmproductiehuis

De commercial is geproduceerd door het nieuwe filmproductiehuis 'Studio Studio' gerund door Esther Ris, executive producer en Lars Brink, regisseur. Hugo Koolschijn en Tobias Kersloot spelen de hoofdrol in de Gajes-commercial.

Lees ook: Hooghoudt trekt de wijde wereld in, te beginnen bij China

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie