De online beleggersbank BinckBank krijgt een nieuw gezicht. Met de nieuwe video, ontwikkeld in samenwerking met bureau XXS Amsterdam, wil de bank zich profileren als 'jouw partner in onafhankelijkheid'.
Gevoel van onafhankelijkheid
BinckBank introduceert een reeks vernieuwende financiële producten die het sparen en beleggen gemakkelijker maakt voor een breed publiek. Bas Brinkman, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij BinckBank: ‘Onze klanten zien geld als een middel om zich volledig vrij en onafhankelijk te voelen. BinckBank ziet een belangrijke rol weggelegd om dat gevoel toegankelijk te maken door klanten betere beslissingen te laten nemen over hun financiële toekomst.'
De campagne wil kijkers inspireren om aan hun financiële onafhankelijkheid te werken. John de Vries, creative director bij XXS Amsterdam: 'Om deze nieuwe mentaliteit optimaal over te brengen hebben we het merk een nieuw gezicht gegeven. Met een frisse en aanstekelijke beeldtaal en verhaal hebben we een enorme stap gezet. Ook internationaal.'
Credits
Adverteerder: BinckBank
Verantwoordelijk bij adverteerder: Bas Brinkman, Carolien Van Pesch, Daniël Oosterwaal, Volmer Schellens, Lidy Oudejans, Jantien Kerckhaert
Bureau: XXS Amsterdam
Strategy Director: Michael Van den Brande
Creative Director: John de Vries
Concept: John de Vries, René Verbong, René Verhagen, Saskia Meijer
Creatie: John de Vries, Basha de Bruijn
Account: Ward Enckhof, Lisa Been, Max de Vries, Willemijn Reuvers
Productie XXS: Marcel Ossendrijver
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Basha de Bruijn
Productie: Mireille Lampe
D.O.P.: Gabor Deak
Production Design: Rikke Jelier
Fotografie: Balázs Glódi
Edit: Martin Heijgelaar - MRTN
Muziek: Jorrit Kleijnen & Alexander Reumers
Geluid: Evelien Geluid / Hunfeld Sound
Grading: Barry Clarke - Captcha
Online: Tim van Paassen, Koen van Someren Gréve - The Compound
In samenwerking met: Fabrique, Nieuwe Koffie, Vizeum
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!