De campagne brengt authentieke verhalen en persoonlijke motivaties samen van Beyond Meat ambassadeurs in heel Europa, gedreven door prestatie, smaak en duurzaamheid
Beyond Meat heeft zijn eerste grote merkcampagne voor de Europese markt ontwikkeld. Onder de naam ‘Go Beyond’ wil het vegamerk jonge mensen motiveren om duurzaam te eten voor een betere toekomst.
Testimonals
De campagne, gemaakt door Boomerang, draait om een groep Beyond Meat-ambassadeurs - inspirerende jonge change-makers die hun eigen pad bewandelen. Ze zijn afkomstig uit Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk, en vertellen elk hun eigen verhaal over hoe zij ‘Beyond’ gaan.
Er zijn zes testimonials gemaakt, van skateboarder Sky Brown, wielrenner Nono, Paralympisch atlete Alice Tai, rapper Sor en voetballer Serge Gnabry. Sommigen van hen leven een volledig plantaardige levensstijl, terwijl anderen flexitariër zijn en één keer per week plantaardig eten.
Heldenfilm
‘Elk verhaal doorbreekt het stigma van wat mensen denken dat Go Beyond betekent, en hoe dit verschilt voor elk individu, aldus creative-lead Glenn Da Silva van Boomerang.
Deze video's zijn gericht op de afzonderlijke landen, waar ze via sociale media zijn te zien. Daarnaast worden ze gecombineerd tot een ’inspirerende heldenfilm’. Dit format zal in alle target territories te zien zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!