Zigt, in 2019 nog mediabureau van het jaar, neemt alle aandelen van digitaal campagnebureau MediaScience over. De medewerkers van MediaScience verhuizen eind deze maand naar het kantoor in Hoofddorp en worden onderdeel van de bestaande Zigt-organisatie. Voor zowel Zigt- als MediaScience-klanten betekent dit een versteviging van de dienstverlening en is er een sterkere propositie richting de markt.
‘We hebben er vertrouwen in dat we tezamen met de professionals van MediaScience nog beter aan alle klantvragen kunnen voldoen.’ aldus Rogier Bruggeman, directeur van Zigt. Joost Istha, oprichter van Zigt vult aan: ‘Met de overname van MediaScience versnellen we ook onze groei op het gebied van onder meer digitale marketing en data. We hebben de ambitie om ook daar de beste in te zijn. Wat we altijd al waren verandert niet: succesvol voor klanten, flexibel, transparant en het nationale alternatief in de Benelux.’
René Zeedijk, mede-oprichter en directeur van MediaScience zal binnen Zigt de rol van Directeur business development gaan vervullen en wordt onderdeel van het managementteam. Rogier Bruggeman houdt als Algemeen Directeur de algehele dagelijkse leiding over Zigt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!