YFood naar Zigt 

Foodmerk wil naamsbekendheid vergroten.

Het Duitse Food Techbedrijf YFood Labs GmbH werkt samen met Zigt. Het bureau is verantwoordelijk voor het vergroten van de zichtbaarheid en bekendheid van YFood en zijn producten met een campagne in de grote steden van Nederland.

YFood-producten zijn 'uitgebalanceerde, draagbare, kant-en-klare (drink-)maaltijden in de vorm van dranken, repen en poeders'. Sinds de zomer van 2020 is het merk in Nederland verkrijgbaar, onder meer in Jumbo supermarkten. 
De afgelopen maand is er een landelijke campagne voor (digital) out-of-home en sociale media te zien, in samenwerking met Zigt.

YFood Mede-oprichter Noel Bollmann: 'In tegenstelling tot conventioneel fastfood heeft YFood een "complete nutrition"-benadering, wat betekent dat alle producten alle essentiële micro- en macronutriënten bevatten die het lichaam nodig heeft, gluten- en lactosevrij zijn en vrij zijn van toegevoegde suikers - zonder concessies te doen aan de smaak. We streven ernaar om van YFood een “love brand” te maken, dat ultrahandig, uitgebalanceerd en lekker eten overal en altijd beschikbaar maakt en hopelijk wordt dat nu ook door de Nederlandse consument wordt omarmd.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie