Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf opent kantoor in Amsterdam en betreedt hiermee per direct de Nederlandse markt. Met meer dan 800 medewerkers en 1200 klanten wereldwijd is de multinational toonaangevend op performance gedreven marketing voor online retailers. Wouter Koch zal aantreden als country manager in een UNESCO grachtenpand.
Groeiambitie
Na successen in de Verenigde Staten en Londen is uitbreiding naar de Europese Unie volgens Wunderkind een logische stap. Voor deze expansie viel het oog al snel op Nederland, al zal de Europese bezetting van het ambitieuze performance marketing bedrijf hier niet bij blijven. Ook het Amsterdamse kantoor wil zich graag uitbreiden. Het kantoor telt nu zes medewerkers maar het team wil het komende jaar graag uitbreiden naar twintig medewerkers. ‘In de afgelopen jaren zijn wij enorm gegroeid, zowel in het aantal medewerkers als in onze bedrijfsresultaten. Die groei willen wij in Europa doorzetten, wat alleen kan als wij ons ook als werkgever onderscheiden. Daarom beschouwen wij inclusie en werkgeluk als topprioriteit, wat we onder meer waarmaken met onze hoge score op de Corporate Equility Index. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het huidige team én alle toekomstige talenten van Wunderkind de leukste tech-werkgever van Nederland te maken, en zo de internationale groei voortzetten’, aldus country manager Wouter Koch.
Wunderkind specialiseert zich in direct toewijsbare inkomsten voor e-commerce merken zoals Sonos en Uniqlon, en in Nederland voor G-star Raw en Scotch & Soda.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!