Overslaan en naar de inhoud gaan

Wessel Beumer en Barend Stegeman verruilen Selmore voor Natwerk

De overstap ging in goed overleg, meldt Natwerk. Het bureau heeft nu maar liefst 5 creative directors.
Barend Stegeman Wessel Beumer natwerk
Barend Stegeman (l) en Wessel Beumer
Barend Stegeman Wessel Beumer natwerk
Barend Stegeman (l) en Wessel Beumer

Het wordt druk op de creatieve vloer van reclamebureau Natwerk. Waar de creatieve directie al enige tijd bestaat uit Pepijn Rooijens, Pim Smeets en Robbin de Waij, worden Wessel Beumer en Barend Stegeman als nieuwe creative directors aan het team toegevoegd. Het duo krijgt de leiding over een nieuw op te zetten ‘business unit’.

related partner content for mobile comes here

Promotie

Beumer en Stegeman komen van bureau Selmore, waar ze de laatste twee jaar als creatief team werkzaam waren. Daarvoor werkte het duo zeven jaar voor XXS Amsterdam (tegenwoordig Creature). De reden voor de move naar Natwerk is het feit dat Beumer en Stegeman leiding kunnen geven en onderdeel worden van de 'groeifase' van het bureau – hiermee maken ze in feite promotie. Een woordvoerder van Natwerk vult aan dat de overstap voor alle partijen in goed overleg is gegaan. ‘We hebben altijd contact met creatieven, het gesprek is organisch en viavia ontstaan.’

Een creatief team met liefst vijf creative directors is opmerkelijk te noemen, maar 'de groei in korte tijd' is de aanleiding hiervoor, meldt Natwerk. Zo zijn recent accounts als Netflix en Tikkie binnengehaald en vraagt supermarkt Dirk, waarvan Natwerk sinds vorig jaar de lead agency is, om de nodige extra mankracht. Bij Natwerk werken in totaal 48 mensen (inclusief freelancers).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in