Walibi Holland kiest De Creatieve Directie
Pretpark Walibi gaat verder met het thema ‘hardgaan’ na de pitch van De Creatieve Directie. Mike de Haas, creative partner bij het bureau: ‘Wij geloven nog steeds in dit thema. Met die overtuiging zijn we de pitch ingegaan. En dat was precies waar de klant naar op zoek was.’
Het thema moet aantonen dat het park meer te bieden heeft dan alleen snelle en harde attracties. ‘We willen laten zien dat Walibi Holland niet alleen voor thrill seekers is’, aldus Mascha van Till-Taminiau, directeur van Walibi.
Oatly kiest voor PHD
Het Zweedse bedrijf Oatly, dat verantwoordelijke havermoutdrankjes produceert, brengt zijn mediaplanning onder bij PHD. PHD gaat voor het merk aan de slag in Engeland, Duitsland, Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen, Spanje en Nederland. Andere Europese landen zullen volgen bij verdere expansie van het merk.
Storytel kiest Mediaxplain*
Storytel, de digitale abonnementsdienst voor audioboeken en e-books, gaat een partnership aan met Mediaxplain*. Het bureau gaat Storytel helpen bij het vinden van de juiste mediamix en het vertellen van verhalen middels pr.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!