Viral van de Week - The wait is over! EURO 2020 BBC Campaign

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Het belooft een zeer drukke sportzomer te worden, met onder meer het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische spelen. Het vierjaarlijkse voetbalfestival barst los vanaf het moment dat Italië het op 11 juni opneemt tegen Turkije en daar kijken niet alleen wij, maar ook de adverteerders ook naar uit. 

Uitstel betekent geen afstel
Door de pandemie is het EK een jaar uitgesteld, maar binnenkort gaan de 24 ploegen in 11 verschillenden Europese steden de bal laten rollen. Menig Britse voetballiefhebber stemt hiervoor graag af op BBC en BBC laat daar geen gras overheen groeien en vertelt in hun nieuwe OOH campagne even wat dit jaartje extra gedaan heeft voor het Engelse team. 

Nu Ronaldo een jaartje ouder is, elke speler een jaartje extra de tijd kreeg om de perfecte penalty te trappen… gaat het helemaal goed komen. Aldus BBC. 
 

Beeld bbc
beeld bbc
bbc beeld
bbc beeld

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie