Platform van luxe deel-vakantiehuizen August legt PR in handen van USP Marketing PR

Pr-bureau mag model van deeleigenaarschap van luxe woningen introduceren en uitleggen aan Nederlandse markt.

Deelwoning van August

August, een platform voor Europese vakantiehuizen, heeft USP Marketing PR aangesteld voor de pr-vertegenwoordiging in Nederland.

Augus biedt klanten aan om, gedeeld, vijf luxe, karakteristieke vakantiehuizen te bezitten in bekende bestemmingen in Europa, waaronder de Alpen, de Franse Rivièra, Toscane, de Cotswolds en Mallorca, plus woningen in de culturele hoofdsteden van Europa: Londen, Parijs, Barcelona en Rome.

August heeft als missie om voor de gedeelde eigenaren ‘zorgeloos bezit van vakantiehuizen en toegang tot een authentieke, pan-Europese levensstijl mogelijk te maken’.

Een aandeel biedt de deeleigenaren gemiddeld acht tot twaalf weken per jaar in hun huizen, met de mogelijkheid om tot vier aandelen per collectie of over collecties heen te kopen. De prijs voor de vijf gedeelde vakantiewoningen begint vanaf 365 duizend euro.

August claimt een groeiende wachtlijst te hebben van ‘honderden potentiële huiseigenaren die geïnteresseerd zijn in deelname aan hun populairste collecties’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie