UnitedConsumers, een consumentencollectief dat energie verkoopt aan consumenten, kiest - hoe toepasselijk - Stroom als mediabureau. Per 1 december is Stroom verantwoordelijk voor het media-advies en de media-inkoop van UnitedConsumers. Het consumentencollectief spreekt de ambitie uit om volgend jaar zijn merk verder te bouwen en zo op de lange termijn meer groei te realiseren. Daar gaat dan ook meer focus naar uit.
Uitdagingen in merkcommunicatie
De keuze voor Stroom is gemaakt na een pitchtraject, zegt Bas Poell als oprichter en directeur van UnitedConsumers. 'We hebben na een pitch voor Stroom gekozen omdat ze in staat waren om ons een goed gevoel te geven over de meest optimale inzet van ons mediabudget. Daarnaast waren we blij met de manier waarop ze direct met ons meedachten over de uitdagingen op het gebied van merkcommunicatie. We kijken uit naar een effectieve en duurzame samenwerking.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!