United Playgrounds introduceert digital innovation bureau Mach8

'Het doel is merken uit te dagen zichzelf verder te ontwikkelen.'

United Playgrounds kondigt de start aan van Mach8, een bureau dat zich richt op 'de transformatieve kracht' van AI en andere opkomende technologieën.

Mach8 is gespecialiseerd in onder meer AI-gedreven content-creatie en hyperpersonalisatie, ondersteund door een team van ontwikkelaars, dataspecialisten en creatieven. Naast AI richt het bureau zich op augmented reality (AR), virtual reality (VR) en data-innovatie. De agency wil partner zijn voor
organisaties die willen innoveren en excelleren in een snel veranderend landschap.

Experimenteren

“We zijn al meer dan een jaar achter de schermen aan het experimenteren en exploreren met onze (groeps)klanten en hebben al tal van innovatieprojecten en campagnes ontwikkeld voor merken als KLM, Socios, McDonald's, NOC*NSF en Hema + Warchild', zegt Eelco van de Wiel, die leidinggeeft aan Mach8.

Diederik Breijer, ceo United Playgrounds: 'In het United Playgrounds-ecosysteem wordt Mach8 het kloppend hart van onze digitale innovatie. Het doel is merken uit te dagen zichzelf verder te ontwikkelen, door middel van snelle prototyping, innovatiesprints en productontwikkeling. Daarbij richten we ons op de directe toepasbaarheid en waardecreatie van nieuwe technologieën. Eelco heeft als founder van LiveWall bewezen dit als de allerbeste te kunnen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie