Makelaarsvereniging NVM heeft na een bureau-oriëntatie Etcetera geselecteerd voor strategie- en campagne-ontwikkeling voor haar nieuwe NVM Wonen campagne.
Annebelle van der Kloet (manager Communicatie & Marketing NVM): 'De NVM heeft een grote variatie in doelgroepen en achterban. We hebben voor Etcetera gekozen vanwege hun expertise in het effectief combineren van centrale publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.'
Tic Tac
Ferrero brengt het merk Tic Tac voor Benelux onder bij Etcetera. Hein Becht van Scan International begeleidde de pitch met diverse bureaus.
Lisa Smet (Senior Brand Manager Ferrero): 'Na de kennismaking met verschillende bureaus hadden we direct een natuurlijke match met Etcetera. Ze staan bekend om hun effectiviteit en voelden goed aan welke richting en aanpak het merk Tic Tac het best verder kan brengen.'
Appelsientje
Het door Standard Investment overgenomen Riedel B.V. gaat haar merken transformeren en heeft hiervoor Etcetera gekozen als bureau. Naast Coolbest wordt Appelsientje ingrijpend vernieuwd. Zowel in product, verpakking alsmede communicatie.
De samenwerkingsvorm met Etcetera is perfomance based waarbij het bureau medeverantwoordelijk is voor het commerciële succes van de transformatie. Zowel strategie, creatie als media zijn in handen van Etcetera en haar data/media perfomance bureau Databay.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!