Twee jaar na de oprichting van creatief bureau Bijvoorkeur heeft Thijs de Boer besloten zijn aandelen te verkopen aan Budi Gonzalez de Chaves. De Boer blijft als zelfstandige bij het Amsterdamse bureau betrokken, maar heeft naar eigen zeggen behoefte aan meer vrijheid.
'Ik werk nog steeds graag samen met Budi en onze klanten, maar wil mijn agenda ook openen voor andere bezigheden. Dat betekent freelance-klussen in de reclame, maar ook schrijfwerk daarbuiten', aldus De Boer.
Nieuwe weg
Met het besluit van De Boer zegt Bijvoorkeur, met klanten als vanHaren, Wibra en Mitsubishi, een nieuwe weg in te slaan. Er wordt nu een 'tailor made team' gecreëerd.
Gonzalez de Chaves: 'Het opent de mogelijkheid om met andere en verschillende specialisten te kunnen werken. Zo zijn we nu bezig met collega-bureau Hunt om op een tweetal klanten samen te werken en maken we met een paar freelance-designers nieuwe verpakkingsontwerpen.'
Gonzalez de Chaves en De Boer richtten in oktober 2022 het reclamebureau Bijvoorkeur op, nadat ze als directieleden bij Cheil Benelux waren gestopt. Meer hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!