Surpriseparty mislukt door droge keel in nieuwe Smint-campagne

Smint treedt de categorie van keelverzorgende snoepjes op 'een luchtige manier' binnen. 180 Amsterdam ontwikkelde de campagne.

Surpriseparty is *kuch* niet echt een verrassing

Smint brengt een nieuwe productcategorie op de markt: keelverzorgende snoepjes genaamd Defensive. In de begeleidende tv-commercial kijken we naar de voorbereiding van een surpriseparty waar de vrienden van de jarige overduidelijk níet bekend zijn met het nieuwe snoepje.

De beste vriendin dient zich extra stil te houden tot het feestvarken arriveert, maar dit mislukt faliekant door het gehoest en gekuch vanwege haar droge, geïrriteerde keel.

Zou zij Smint Defensive hebben geconsumeerd, was de surpriseparty wél goed uitgepakt, is de boodschap. Gelukkig kan de jarige wel lachen om het geklungel, en maakt hij er samen met zijn vrienden toch een geslaagd feest van.

180 Made

Smint zelf zegt dat het met de campagne de nieuwe productcategorie 'op een luchtige manier' binnentreedt. De campagne is bedacht en ontwikkeld door 180 Made, de productietak van 180 Amsterdam, dat al enige jaren het vaste bureau is van Smint, dat weer onderdeel is van moederbedrijf Perfetti Van Melle.

Barbara Bijlard, sinds dit jaar managing director van het Amsterdamse reclamebureau, zegt blij te zijn met de ruimte die 180 van Smint krijgt om het merk te verbreden en verder te ontwikkelen. De campagne wordt naast televisie op social media uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie