TNO heeft na een aanbestedingsprocedure gekozen voor mediabureau Stroom, onderdeel van Candid. Het Rotterdamse bureau blijft daarmee verantwoordelijk voor on- en offline mediastrategieadvies, -planning en -inkoop.
Bij TNO werken 3.500 professionals bij de meer dan twintig vestigingen van TNO aan toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek.
De afgelopen jaren werkte Stroom al samen rond de campagne 'TNO: Zie het voor je'. Niet alleen de merkbekendheid steeg, maar bovenal de inhoudelijke kennis waar het merk voor staat.
Nathalie van der Put, manager marketing brand & digital bij TNO: 'De campagnes die Stroom eerder voor ons ontwikkelde, hebben geresulteerd in een zeer succesvolle combinatie van content en effectiviteit in zowel on- en offline bereikscampagnes. We kijken uit naar het gezamenlijk verder uitbouwen van het merk TNO en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.'
Samantha Catsburg, agency lead van Stroom: 'TNO is een belangrijke Nederlandse innovatie- en kennisorganisatie en het is dan ook essentieel dat we verder bouwen aan de inhoudelijke merkbekendheid. Met campagnes met onderwerpen als mobiliteit, gezondheid en veiligheid willen we Nederland laten zien waar de kennis TNO praktisch van toepassing is voor ons allemaal.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!