Somention gaat aan de slag voor Vivera

Social bureau moet millennials overtuigen bewust te kiezen voor de vleesvervangers van Vivera.

Vivera

Na een pitch-traject heeft nepvlees-merk Vivera gekozen voor het social bureau Somention. Het bureau gaat een global contentstrategie opzetten voor de social media-kanalen van Vivera, verzorgt content creatie en community management. 

De social strategie die Somention voor de bekende producent van vleesvervangers heeft bedacht, is gericht op het overtuigen van de doelgroep om bewust te kiezen voor de vleesvervangers, zonder compromissen te hoeven sluiten op het gebied van smaak. De doelgroep van Vivera zijn millennials. 'We hebben voor Somention gekozen omdat zij de taal spreken van de millennials en een internationale aanpak hebben', zegt Karin Lowik van Vivera. 

Somention helpt met een groep van vijftig man merken zich beter te presenteren op social media. Het bureau is actief voor merken als TUI, De Kuyper en Bayer.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie