Sintlucas kiest voor Megawatt Group na aanbestedingsprocedure

De bureaugroep krijgt de opdracht om komende jaren de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen te ontwikkelen.

SintLucas kiest voor de Megawatt Group na aanbestedingsprocedure

Sintlucas kiest voor de Megawatt Group na een officiële aanbestedingsprocedure. Volgens ‘de vakschool voor creatief talent’ kwam het team van Megawatt als beste naar voren terwijl ze de kernwaarden partnership, creativiteit en vernieuwing uitdroegen. De bureaugroep krijgt de opdracht om komende jaren de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van Sintlucas te ontwikkelen.

Kweekvijver voor creatieve bureaus

Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group, vertelt dat sommige opdrachten zó op je lijf geschreven zijn, dat je ze wel moet winnen. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers een kweekvijver voor creatieve bureaus onszelf.’ 

De bureaugroep voegt toe dat ze ook de kans krijgen om talentvolle media-studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de nieuwste ontwikkelingen in het bedrijfsleven. Kwast: ‘Dichterbij de bron kan je niet komen.’

'Kritisch naar jezelf kijken'

Marion Henckens, Manager marketing en communicatie Sintlucas voegt daaraan toe dat een nieuw bureau je als organisatie altijd weer kritisch laat kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. ‘Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we nieuwe stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie.’

Lees ook: Minecraft is nieuwe gamification-podium van de Internationale Judo Federatie 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie