Signify kiest iO als wereldwijde marketingpartner

iO is na een pitch gekozen om de marketing voor de eigen kanalen van Signify te verzorgen, waaronder die van merken als Philips en WiZ.

Een Philips Hue-situatie ter illustratie
Afbeelding: Signify

Verlichtingsmerk Signify gaat de komende 3,5 jaar samenwerken met iO als wereldwijde partner voor zijn marketingactiviteiten. iO is gekozen na een pitch en gaat het Nederlandse Signify helpen met marketing op eigen kanalen, inclusief zijn merken als Philips (Hue), Interact en WiZ. Signify heeft een eigen team dat verantwoordelijk is voor de digitale zichtbaarheid en uitstraling van zijn merken en laat zich voortaan versterken door experts van iO.

Grote speler

Martine Koppens, head of global marketing excellence & operations bij Signify, zegt: 'Door de geografische aanwezigheid van Signify, de hoeveelheid mondiale en regionale merken en de complexiteit van het digital marketinglandschap, waren we op zoek naar een partner die ons kon ondersteunen als ook excellence op schaal kan leveren. De transitie naar iO is heel vlot verlopen en wij hebben alle vertrouwen in onze toekomstige samenwerking.'

Mick Roovers, strategy director bij iO, zegt 'ontzettend trots' te zijn om aan de slag te gaan voor Signify. Het Nederlandse verlichtingsmerk is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een grote speler met 32 duizend werknemers en een aanwezigheid in meer dan 70 landen. Vorig jaar boekte Signify een omzet van 6,7 miljard euro.

iO werkt vanuit campussen in onder meer Nederland en België voor lokale en internationale merken en hielp in het verleden onder meer de Efteling, Eneco en Audi.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie