Sheffield - The Outdoor City heeft gekozen voor USP Marketing PR voor de PR- en social media-activiteiten in Nederland. The Outdoor City (TOC) is in 2015 gelanceerd door Sheffield met als doel zich te rebranden naar een jongere doelgroep en de kwaliteit van leven, de sportieve activiteiten en mix tussen outdoor en de stad te benadrukken. Het merk was in eerste instantie gelanceerd in de eigen stad door Sheffield, maar nu wordt ook buiten de landsgrenzen gewerkt aan de promotie.
Met TOC wordt aan een nieuw soort stedelijke ervaring gewerkt in het Verenigd Koninkrijk, waarbij avontuur en sportieve activiteiten worden gecombineerd met het culturele aanbod en de horecagelegenheden van Sheffield. Onlangs werd ook de nieuwe website van TOC gelanceerd voor internationale bezoekers.
Unieke ligging
Diana Buckley, Head of Economic Strategy and Marketing Sheffield, zegt blij te zijn met de samenwerking met USP Marketing PR. ‘De unieke topografische ligging van Sheffield zorgt ervoor dat deze stad een van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk is waar de faciliteiten voor klimmen, wandelen en fietsen van wereldklasse zijn. Dit gecombineerd met het plezier van de stad zorgt voor een weekendbreak waar alles in zit. In Sheffield is veel te ontdekken en wij willen onze buren van Europa graag uitnodigen en laten zien hoe speciaal The Outdoor City daadwerkelijk is.’
Marloes van den Boogaard, Head of PR bij USP Marketing PR: ‘Het nieuwe jaar kan niet op een betere manier voor ons beginnen. Met Sheffield – The Outdoor City kunnen we een bestemming op de kaart gaan zetten waar nog weinig over bekend is. We kunnen gaan bouwen aan een avontuurlijk merk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!