Na een pitch heeft Driscoll’s, wereldwijd actief in het vermarkten van aardbeien, blauwe bessen, frambozen en bramen- voor het Europese continent gekozen voor mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Carat zal, de voornamelijk digitale, inkoop met een internationale scope voor zijn rekening nemen.
Frank Jansen, Communications Planner bij Carat: “Het is voor ons een mooie uitdaging om voor het Driscoll’s merk aan de slag te gaan. Het productschap herbergt veel potentie voor de kwaliteitsproducten van Driscoll’s. In de samenwerking streven we continue naar het combineren van ondernemerschap, creativiteit in de marketingstrategie, de meest effectieve middelenselectie en uiterst gerichte en efficiënte media inkoop.”
Marieke Appel, Marketing & Communications Manager EMEA bij Driscoll’s: “Wij zijn uitermate enthousiast dat wij aan de slag gaan met Carat. In de pitch heeft Carat ons overtuigd op verschillende levels te kunnen werken, zowel strategisch als tactisch. Daarnaast sluit hun visie op het vak aan bij die van ons. Vernieuwen en het uitdagen van de status quo is precies wat wij binnen onze sector aan het doen zijn met ons merk.”
Over Driscoll’s
Driscoll’s biedt het allerlekkerste fruit en niets anders. De sales- en marketingactiviteiten voor de regio EMEA worden aangestuurd vanuit het regionale hoofdkantoor in Breda. Driscoll’s is wereldwijd een van de grootste spelers binnen het zacht fruit segment en is befaamd om het uitgebreide R&D programma waarin het veredelen van steeds betere rassen centraal staat. Dit resulteert in bessen die heerlijk smaken, er prachtig uit zien en lekker lang vers blijven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!