Salland Zorgverzekeringen begint op 12 november een nieuwe campagne, ontwikkeld in samenwerking met The Committed Agency en Open Now. De campagne benadrukt het belang van een regionale zorgverzekeraar die goede zorg, dichtbij voor verzekerden garandeert.
De zorgverzekeraar is klant geworden bij The Committed Agency. Het mediabureau is verantwoordelijk voor het gehele mediatraject van strategie, planning tot uitvoering. Open Now is verantwoordelijk voor de strategie en ontwikkeling van de campagne.
Lange termijn
De campagne richt zich vooral op inwoners in Overijssel en Gelderland, waar de zorgverzekeraar al meer dan 160 jaar actief is. Hoewel geworteld in de regio, staat Salland Zorgverzekeringen open voor alle Nederlanders.
Met de keuze voor The Committed Agency en Open Now zet Salland in op een langdurige samenwerking om het merk verder te versterken. 'Wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van complexe vraagstukken', zegt Leon Bultman, partner bij The Committed Agency. 'Samen willen we laten zien wat Salland Zorgverzekeringen bijzonder maakt: een organisatie zonder winstoogmerk die zorg goed regelt en betaalbaar houdt.'
Simone Mensink, directeur klant bij Salland Zorgverzekeringen: 'Als mensen zorg nodig hebben, willen ze direct duidelijkheid: hoe snel kan ik geholpen worden, waar kan ik terecht, wat is het behandelplan? Bij Salland Zorgverzekeringen staat goede zorg, dicht bij huis, centraal. Onze verzekerden kunnen rekenen op snelle toegang tot hoogwaardige zorg.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!