Ovide Agency begint het nieuwe jaar met uitbreiding. Het jonge pr-bureau opent op 1 januari 2022 de deuren van het kantoor in België. Dorien Cox, die de afgelopen vijf jaar leiding gaf aan pr-bureau Coopr in België, sluit zich aan bij Ovide en wordt mede-eigenaar van de Belgische hub.
Sinds de oprichting twee jaar geleden is Ovide Agency vanuit Utrecht verantwoordelijk voor pr-campagnes voor klanten als Netflix, Swapfiets, Budbee, Dirk van den Broek en Thuisbezorgd.nl.
'Komst Cox cruciaal
Gijs Moonen, medeoprichter van Ovide Agency, zegt dat de stap naar het buitenland een nieuwe fase markeert voor zijn bureau. De komst van Cox is daarbij cruciaal. ‘Haar expertise en ondernemende karakter zijn precies waar we als team op willen voortbouwen'.
Dorien Cox (36 jaar) heeft ruim 10 jaar aan ervaring in de pr- en marketingwereld. Bij Coopr in België gaf ze leiding aan het team en was ze verantwoordelijk voor klanten als Thalys, IWG, Ikea en Netflix.
Eerder werkte Cox als pr-consultant bij communicatiebureau RCA Group aan campagnes voor onder meer Coca-Cola en KitchenAid. Dorien Cox: ‘Na tien jaar als consultant en director bij andere agentschappen, kreeg ik steeds meer zin om ook zelf te gaan ondernemen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!