Het Nederlandse pr-bureau Hibou heeft samen met de Belgische bureaus RCA en Backstage Communication een nieuw internationaal netwerk opgericht onder de naam Finance Finest. Dit richt zich vooralsnog op corporate en financiële communicatie in de Benelux, maar wil dit later uitbreiden naar Europa.
De drie bureaus zeggen gezamenlijk te willen inspelen op de groeiende vraag van bedrijven en organisaties naar een professionele begeleiding voor hun corporate en financiële communicatie, die vaak grensoverschrijdend is.
Geloofwaardigheid
‘We kennen de lokale ins en outs van de markten waarin we werken. Daardoor kunnen we een verhaal brengen dat relevant is voor iedere markt’, vertelt oprichter van Hibou Matthijs Rutten. Die vertaalslag is volgens hem cruciaal voor geloofwaardigheid: ‘Je kan niet hetzelfde verhaal vertellen in België én Nederland én Luxemburg.’
De bureaus stellen dat elke expert bij Finance Finest minstens vijftien jaar relevante ervaring heeft met internationale projecten in onder meer M&A, crisiscommunicatie, IPO’s, mediastrategie, CSR en annual reporting. De bundeling van expertise zorgt ervoor dat 'elke klant op beide oren kan slapen', aldus het persbericht van de drie bureaus.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!