Omnicom Media Group begint label Hearts & Science

Irene de Vos wordt managing director van het label.

Omnicom Media Group begint het nieuwe label Hearts & Science. Het label is gespecialiseerd in data-gedreven mediaplanning, met de focus op een 'full funnel benadering' rond performance en branding. Irene de Vos wordt managing director van Hearts & Science in Nederland. Ze werkte al bij Omnicom Media Group als head of strategy van OMD.

Omnicom Media Group begon Hearts & Science in 2016 in de Verenigde Staten. Vorig jaar heeft het winnen van de accounts Jaguar Land Rover en Versuni de opening van het bureau in Nederland versneld.

De Vos: 'In het dynamische en steeds complexer wordende marketinglandschap is het essentieel dat teams behendigheid, flexibiliteit en vooruitstrevende strategieën inzetten. Daarom gaan onze specialisten en het gebruik van data het kloppende hart vormen van de klantenteams. Deze specialisten begrijpen het samenspel over alle kanalen en disciplines heen.'

'We zien een duidelijke wens vanuit marketeers om hen te helpen data, tech en strategie bij elkaar te brengen en om te zetten in performance en groei, op zowel merkwaardes als omzet', zegtPatrick Molleman, ceo Omnicom Mediagroup Nederland. 'Hearts & Science heeft wat dat betreft een unieke positionering binnen het medialandschap, ondersteund door de meest innovatieve data en tech stack en de slimste mensen in het vak.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie