Nestlé Nederland heeft na een pitchtraject met verschillende bureaus NewsLab gekozen als nieuw PR-bureau.
Het volgt daarmee Fitzgerald PR op dat hiervoor de Nederlandse tak van ‘s werelds grootste voedingsmiddelenproducent op dit gebied bijstond.
NewsLab is recent gestart met de werkzaamheden die variëren van mediarelaties en eventproducties tot strategisch advies voor Nestlé als bedrijf, en voor al haar merken.
Ondergedompeld in Nestlé
Anya Pieroen, corporate-affairs-director bij Nestlé Nederland zegt dat NewsLab tijdens de pitch een creatief en strategisch sterk plan gepresenteerd heeft, gebaseerd op duidelijke inzichten.
‘Hieruit bleek dat ze goed op de hoogte zijn van wat er speelt in de verschillende markten en dat ze zichzelf volledig hebben ondergedompeld in de wereld van Nestlé.’
Veel merken
Talitha Dirkzwager, managing director van NewsLab, is uiteraard blij met de nieuwe opdrachtgever waarvoor met de vele merken als als Purina, KitKat, Nescafé en Garden Gourmet het nodige werk te doen is
Dirkzwager: ‘Hierdoor lopen de werkzaamheden ook erg uiteen. Gave eventproducties voor verrassende merken, strategisch advies over duurzaamheid en creatieve vormen van influencer- en persbenadering zijn daar slechts een paar voorbeelden van.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!