Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking met nog eens 2,5 jaar verlengd tot en met eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan.
De huidige samenwerking begon drie jaar geleden en in die periode hebben de campagnes volgens Nestlé goede impact gehad op het businessresultaat. Verder zijn er stappen gezet in de digitale transformatie.
Esther Bosman, manager corporate marketing & communications en Bas Hawinkels, corporate mediamanager: ‘Voor Nestlé is het een markt die sterk in beweging is, zowel de consument, het veranderende medialandschap als ook externe factoren zoals covid19. Qua resultaat zijn onze merken sterk overeind gebleven de afgelopen periode: zowel als merk als ook in business en Thrive heeft ons daar goed in bijgestaan.’
Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland: ‘De samenwerking met Nestlé heeft ons als bureau ook veel gebracht in de afgelopen jaren. We hebben een sterke match qua mentaliteit met Nestlé en door onze geïntegreerde manier van werken hebben we met elkaar grote stappen kunnen zetten met mooie businessresultaten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!