Mirte Stut is het merkadviesbureau Yugen gestart, voor bedrijven en organisaties die 'maatschappelijk van betekenis willen zijn'.
Stut deed als merkstrateeg ervaring op bij onder meer reclamebureau N=5. Marc Oosterhout, medeoprichter van dat bureau, ondersteunt Yugen als 'ambassadeur'. Samen met Oosterhout bracht Stut tevens het boek Power of Brands in 2013 uit.
De zogenoemde 'Yugen coalitie' bestaat naast oprichter Mirte Stut uit merkstrateeg Trudelies van der Poel, organisatiestrategen Annemarie Bleeker en Derk van der Pol en zogenoemde impactstrategen Christine Swart en Madelon Engelen.
De wereld om ons heen
'Een commercieel bedrijf kan niet meer succesvol zijn zonder oog te hebben voor de wereld om ons heen', zegt Oosterhout. 'Steeds meer bedrijven moeten hun license to operate verdienen. Ik denk dat het bureau van Mirte hier invulling aan geeft.'
Stut zelf zegt: 'Veel bedrijven willen of moeten transformeren, maar worstelen met vragen als: wat wordt de strategie die past bij de beweging die ik wil maken? Welke relevante rol pak je in de maatschappij en hoe maak je dit concreet, zowel intern als naar buiten? Yugen helpt om 'positieve veranderkracht' te realiseren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!