Mediaplus wint Europese Kikkoman-account 

Het bureau is verantwoordelijk voor de complete mediastrategie, planning, inkoop en distributie van Kikkoman's tv-campagnes.

Mediaplus Netherlands, onderdeel van de Serviceplan Group, heeft het account voor het Japanse merk Kikkoman gewonnen. Het bureau is verantwoordelijk voor de complete mediastrategie, planning, inkoop en distributie van Kikkoman's tv-campagnes. Naast Nederland, gaat Mediaplus ook in Frankrijk, Italië, Spanje, Zweden, Noorwegen, Polen, Zwitserland en Oostenrijk aan de slag voor de wereldwijde marktleider voor Japanse sojasauzen.  

Het account heeft een waarde van meerdere miljoenen euro’s. Deze winter gaat de eerste gezamenlijke campagne van start, met als doel de merkbekendheid te vergroten en de verkoop in Europa te stimuleren.  

Toekomstige tv-campagnes zullen Kikkoman sojasauzen positioneren als dé onmisbare smaakmaker in elke keuken. Alle campagnes worden centraal gecoördineerd vanuit het Mediaplus House of Communication in München, in nauwe samenwerking met de lokale Mediaplus-experts in o.a. Amsterdam. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie