Maxxium Nederland heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop. De pitch werd begeleid door Henk Plessius van fma Nederland. Zeven bureaus deden mee.
In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfoliomanagementstrategie uit te werken voor twee merken in de premium whiskycategorie. 'De goede klik met het M2|OC team en de ijzersterke strategische onderbouwing waren doorslaggevend bij de keuze', zegt Michou van Beek, digital marketingmanager Maxxium.
Maxxium heeft merken als The Famous Grouse, Bols, Licor 43 en Jägermeister inhet portfolio.
Greetz naar Mindshare
Mindshare heeft het media-account Greetz na een kort en dynamisch pitchtraject gewonnen. De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en bredere verankering van innovatie gedreven oplossingen.
Denise van Vliet–Elstgeest, manager ATL & activatie bij Greetz: 'Mindshare heeft ons overtuigd het bredere plaatje van onze business te zien en de balans tussen branding en performance voor een e-commerce speler als Greetz te snappen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!