Marketingexpert Les Binet komt naar Nederland

Hij geeft een presentatie tijdens de DDB Unlimited Performance Day.

Reclamegoeroe Les Binet heeft de afgelopen jaren verschillende boeken geschreven en presentaties gegeven over effectiviteit in reclame. Hij wordt gezien als dé expert op dit gebied en komt op woensdag 10 april 16:00, tijdens de DDB Unlimited Performance Day, een presentatie geven.  

Omnicombureaus Databay, DDB & Tribal en Etcetera zijn sinds 1 januari gefuseerd tot DDB Unlimited. De nadruk ligt op data en performance. Klanten betalen een op kpi’s gebaseerde basisvergoeding. Hiermee wil het bureau zijn klanten ten tijde van technologie en disruptie meer grip op hun marketinginspanningen geven. DDB Unlimited positioneert zichzelf als The Performance Agency’.

Hierop aansluitend organiseert het bureau een terugkerende evenement genaamd ‘The Performance Day’. Dit jaar met Les Binet, head of effectiveness van adam&EveDDB en auteur van ‘The long and the short of it’. Binet heeft honderden Effie-cases in Engeland onderzocht en wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de balans tussen brand building en salesactivatie. Na de presentatie gaat Binet onder leiding van Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie, in debat met de zaal en een panel dat bestaat uit Tex Gunning, Michel Schaeffer en Annemarie Joosen.

Het evenement is alleen toegankelijk voor genodigden. Stuur een e-mail naar: info@ddbunlimited.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie