Magnum kiest na pitch voor For You Agency

Bureau richt zich met lanceringscampagne op Gen-Z.

For You Agency heeft de pitch gewonnen voor de lancering van Magnum Bonbons, de nieuwste productcategorie van ijsmerk Magnum. Het socialmediabureau gaat de introductie onder Gen-Z in Nederland leiden, waarbij het verantwoordelijk wordt voor aandacht genereren via diverse media, socialmediaplatformen en activaties. In lijn met eerdere initiatieven, presenteert Magnum een vernieuwde campagne die Gen-Z nog beter moet aanspreken.

Britt Messing en Tess Scholten, founders For You Agency: 'Cultuur ontstaat van onderaf, aangedreven door communities op sociale media. Het is continu in beweging. We geloven dat merken niet alleen moeten reageren op deze veranderingen, maar ze moeten leiden. En dat is precies wat we met Magnum Bonbons willen doen.'

Nizar Ben Messaoud, senior brandmanager Ice-Cream Unilever: 'Met For You Agency hebben we een partner gevonden die de taal van onze doelgroep spreekt en ons helpt om op TikTok echt impact te maken.'

Naast de lancering van de Magnum Bonbons-campagne, die wordt verwacht in het laatste kwartaal van 2024, bracht Unilever al eerder de merken Knorr, Unox en Liquid I.V. onder bij het bureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie