Maandag, de detacheerder van de publieke sector, heeft na een pitchtraject gekozen voor een samenwerking met mediabureau Zigt. Maandag bestaat als bedrijf meer dan 30 jaar en is sinds 2008 onder deze naam actief. Er zijn ruim 3.000 professionals via Maandag in de publieke sector gedetacheerd.
Zigt verwacht dat de eerste resultaten van de samenwerking medio juli zichtbaar zijn. Om Maandag en het werken in de publieke sector hernieuwd onder de aandacht te brengen is ook een campagne ontwikkeld samen met Dawn als reclamebureau en Zigt als mediabureau. Zigt legt uit dat het naast mediastrategie, planning en uitvoering van de campagne tevens zorgdraagt voor de campagne-effectmetingen en dashboarding.
'Campagne over enkele weken niet te missen'
Juriaan Seveke, Directeur Communicatie bij Maandag, over de keuze voor Zigt: ‘Communicatief is 2020 een belangrijk jaar voor Maandag en willen we met het merk sterk naar buiten gaan treden. Met deze ambitie was het nodig te partneren met een nieuwe mediabureaupartner die past bij de organisatie, uitdagingen en waarden. Tijdens het pitchtraject blonk Zigt uit in de consistente strategie, ervaring op vergelijkbare uitdagingen, transparante werkwijze en klik met ons team en met Dawn. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met alle betrokkenen, die achter de schermen al goed begonnen is.’
Rogier Bruggeman, directeur bij Zigt, zegt enorm trots te zijn op het feit dat Maandag voor Zigt heeft gekozen: ‘Het was een intensief pitchtraject, welke deels in coronatijd en dus via videocalls heeft moeten plaatsvinden. Maar met volle energie zijn we de diverse ronden van deze pitch ingegaan, omdat Maandag een mooi inspirerend merk is en de uitdagingen die er liggen juist ons hart sneller laten kloppen. We zijn nu volop in de voorbereiding van de eerste campagne, welke over enkele weken niet te missen zal zijn.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!