Lego heeft gekozen voor bureau LVTPR voor zijn PR- en communicatieactiviteiten in de Benelux. In het eerste half jaar ligt de nadruk van de werkzaamheden op een productintroductie en Lego World in de Jaarbeurs in Utrecht.
Lego koos mede voor het bureau uit Bunnik vanwege de plannen die het presenteerde voor een productintroductie van het Deense speelgoedmerk. Ook speelde mee dat LVTPR al voor klanten werkt met de doelgroep ouders en kinderen, zoals Nintendo en iCandy.
LVTPR gaat Lego ondersteunen bij uiteenlopende communicatievraagstukken voor product- en merkbeleving, van winkelactivaties tot aan samenwerkingen met influencers.
Heidi Verheyen, marketing director Benelux bij Lego, beschouwt de brede inzetbaarheid van de verschillende expertises van LVTPR, dat inmiddels 80 professionals in dienst heeft in België en Nederland, als 'een professionele verlenging van ons eigen marketingafdeling'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!