Kinderopvang in Amsterdam kiest voor Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Na een bureauoriëntatie heeft de sector in Amsterdam, vertegenwoordigd vanuit de werkgroep PPJK (Platform Professional Jonge Kind), Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het ontwikkelen van een employer branding strategie en een bijpassende arbeidsmarktcampagne voor werken in de kinderopvang.
Joost Niepoth (projectcoördinator): ‘De pragmatische aanpak van Mensch en hun specifieke ervaring in arbeidsmarktcommunicatie sprak ons aan. Mensch voelt de dynamiek en complexiteit van de sector ook goed aan’.
Jack de Graaff (Mensch): ‘Opnieuw een mooie uitdaging voor Mensch. De maatschappelijke relevantie van een kinderopvang met voldoende medewerkers is niet te overschatten’
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid