PR-strateeg Jessica Hartley is een creatieve PR-studio in Amsterdam begonnen, For the Right Reasons. Het bureau specialiseert zich in communicatie en PR voor actuele onderwerpen en projecten met veel impact.
Hartley omschrijft haar aanpak als ‘strategische storytelling’, waarbij ze nauw samenwerkt met klanten en partners om pitches en verhalen neer te zetten. For the Right Reasons focust op duurzame relaties voor de lange termijn, en fungeert niet alleen als PR-service, maar ook als kritisch filter en betrouwbaar curator.
Mammoet gehaktbal
Hartley heeft in haar 25 jaar in het vak veel prestigieuze campagnes gelanceerd, zoals The Next Rembrandt en School for Justice voor J. Walter Thompson (nu VML) en Uncensored Library met DDB Berlin en Media.Monks
Afgelopen jaar zorgde ze dat de wereldpers naar Amsterdam kwam voor de Mammoth Meatball. In een bijzondere samenwerking met bureau Wunderman Thompson Benelux (nu VML), maakte foodtech-pioniers Vow een gehaktbal van het DNA van de mammoet om kweekvlees onder de aandacht te brengen. De PR-campagne zorgde mondiaal voor discussies over duurzaam voedsel en behoorde tot één van de meest besproken campagnes van 2023.
Vooruitstrevend
De studio ondersteunt vooruitstrevende ideeën op gebieden als design, mensgerichte innovatie, gendergelijkheid en LGBTQI+-platformen, zegt Hartley: ‘We zijn er voor de creatievelingen in reclame, technologie, mode, design, muziek en sport.'.
Dankzij haar internationaal team kan dat wereldwijd. For the Right Reasons levert het campagnes in Europa, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en APAC.
Hartley werkte de afgelopen jaren al ‘incognito’ al samen met merken als On en G-Star Raw en met pioniers uit de creatieve wereld, waaronder Accenture Song Hamburg, Anomaly, DDB Berlin, Halal, Soursop, Heimat Berlin, Sizzer, SuperHeroes en VML.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!