Overslaan en naar de inhoud gaan

Japie Stoppelenburg weg bij Dept, gaat verder als freelance creatief

Creatief directeur van digitaal bureau Dept blijft wel betrokken bij klant bol.com.
Miniatuurvoorbeeld
© Dept
Miniatuurvoorbeeld
© Dept

Stoppelenburg (31) was creatief directeur van reclamebureau a friend of mine dat half 2016 werd overgenomen door naam TamTam, het digitale bureau dat later de basis legde voor de bureaugroep Dept waarin zowel TamTam als a friend of mine zijn opgenomen.

related partner content for mobile comes here

Stoppelenburg benadrukt dat hij niet vertrekt uit onvrede. ‘Ik heb een mooie tijd hier gehad en ben trots op wat we hebben gerealiseerd, zoals de transitie van a friend of mine van social mediabureau naar reclamebureau.’ Wel merkt hij op dat de strategie van Dept om uit te groeien tot een internationale digitale bureaugroep minder aansluiten bij zijn persoonlijke ambities.

Behalve als creatief directeur is Stoppelenburg bekend als auteur van  'You're A Legend and Everyone Else Sucks', een boek over de frustraties en wanhoop van creatieven in de millennial leeftijd. Voorlopig gaat Stoppelenburg verder als freelance creatief. Hij blijft ook betrokken bij bol.com. ‘Alleen is dat dan niet langer bij, maar met Dept.

Marcel van der Heijden, commercieel directeur Dept: 'We zijn Japie enorm dankbaar voor zijn inzet de afgelopen tien jaar en de enorme groei waar we samen keihard aan hebben gewerkt. Maar zijn vertrek biedt ook weer ruimte voor nieuw talent. Onze huidige creative director Ana Mendez treedt toe tot het management team en door onze sterke groei voor klanten als bol.com, Hak, Chocomel en Beiersdorf zijn we nog hard op zoek naar verdere versterking van ons creatieve team.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in