Jägermeister Global heeft Creative agency Lemon Scented Tea gekozen om een brand- en experience platform te ontwikkelen om ‘the perfect serve’ wereldwijd bekend te maken: een ijskoud shot, rechtstreeks uit de vriezer.
In veel landen is het ijskoude karakter van Jägermeister nog niet zo bekend als in Nederland. De ambitie van het merk is om de sensatie van een puur en ijskoud shot Jägermeister wereldwijd tot de standaard te maken. 'Ons doel is om mensen door de juiste manier van serveren te overtuigen van de perfecte kwaliteit en smaak van Jägermeister', zegt Willem van Eeghen, Head of Global Experiential Marketing.
Verrijken product-experience
Gijsbregt Vijn, Managing Director Lemon Scented Tea: 'We willen zorgen voor een betere en blijvende relatie met de doelgroep wereldwijd, waarbij vooral het verrijken van de product-experience heel interessant wordt. Een ervaring die cruciaal wordt om het merk en de business verder te laten groeien'.
Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het grote plan en voert de creatieve en strategische regie over creatieve cellen uit verschillende landen. De eerste creatieve uitingen - van experiences, activaties tot instore - worden in de zomer verwacht.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!