iO neemt marketing automation-bureau intoAction over


Door de acquisitie van intoAction wordt iO bouwt het bureau zijn expertie in marketing-automation verder uit. Bij intoAction ligt de focus op Adobe Suite en kennis Salesforce en Hubspot had het bureau al in huis. De in totaal bijna 200 specialisten zitten verdeeld over verschillende campussen van iO.
IntoAction werd in 2009 opgericht en werkt voor adviseert over vraagstukken op het gebied van marketing, sales en service. Klanten zijn onder meer AkzoNobel, Etex, FrieslandCampina, Philips, Rockfon en Signify. Dit jaar stond het bedrijf in de top 10 Best Medium Workplaces van Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRené Lammers, Directeur intoAction zegt over de overname: 'Met de keuze voor iO kunnen we klanten nu een nóg breder aanbod aan diensten aanbieden. En zo hun groei versnellen en tevens meer groeimogelijkheden bieden voor onze medewerkers.'
Pieter Janssens, CEO iO: 'Voor zowel iO in het algemeen als voor Campus Eindhoven in het bijzonder krijgen we er met intoAction een zeer interessant team bij.'
In de laatste jaren bracht iO meer dan 25 bureaus samen op het gebied van content, creatie, marketing en technologie. Vorige maand werd nog de overname van Entopic aangekondigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid