Overslaan en naar de inhoud gaan

iO neemt marketing automation-bureau intoAction over

IntoAction uit Eindhoven sluit zich aan bij iO (voorheen Intracto Group). Bij het in Adobe Suite gespecialiseerde bureau werken 70 mensen.
iO intoAction
Van links naar rechts: Willem Corbijn, Pieter Janssens, René Lammers en Zenja Lammers
iO intoAction
Van links naar rechts: Willem Corbijn, Pieter Janssens, René Lammers en Zenja Lammers

Door de acquisitie van intoAction wordt iO bouwt het bureau zijn expertie in marketing-automation verder uit. Bij intoAction ligt de focus op Adobe Suite en kennis Salesforce en Hubspot had het bureau al in huis. De in totaal bijna 200 specialisten zitten verdeeld over verschillende campussen van iO.

related partner content for mobile comes here

IntoAction werd in 2009 opgericht en werkt voor adviseert over vraagstukken op het gebied van marketing, sales en service. Klanten zijn onder meer AkzoNobel, Etex, FrieslandCampina, Philips, Rockfon en Signify. Dit jaar stond het bedrijf in de top 10 Best Medium Workplaces van Nederland. 

René Lammers, Directeur intoAction zegt over de overname: 'Met de keuze voor iO kunnen we klanten nu een nóg breder aanbod aan diensten aanbieden. En zo hun groei versnellen en tevens meer groeimogelijkheden bieden voor onze medewerkers.'

Pieter Janssens, CEO iO: 'Voor zowel iO in het algemeen als voor Campus Eindhoven in het bijzonder krijgen we er met intoAction een zeer interessant team bij.'

In de laatste jaren bracht iO meer dan 25 bureaus samen op het gebied van content, creatie, marketing en technologie. Vorige maand werd nog de overname van Entopic aangekondigd. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in