Intracto Group heeft na Burst in september opnieuw een bureau toegevoegd aan zijn netwerk met de overname van performance-agency Booming.
Het Amsterdamse bureau Booming heeft klanten als Allianz, Grandvision, verf.nl, Conrad, Philips, Tui, HP en JBL in haar portfolio.
Booming is een digital marketingbureau met een sterke focus op het realiseren van resultaat voor haar opdrachtgevers door optimalisatie van de digitale funnel. Er zijn 25 medewerkers met specialismen als SEO, SEA, affiliate marketing en sociale media. Dit gecombineerd met de inzet van CRO (conversie ratio optimalisatie), persuasion en personalisatie-technieken.
Joey Fieggen, managing director Booming: 'We groeien al acht jaar gestaag met elk jaar een zeer positief resultaat en met een mooi team van specialisten. Om onze klanten beter te bedienen is een verbreding van onze dienstverlening noodzakelijk, maar wel met een grote focus op behoud van kwaliteit. Hierin klikte het direct met de gelijke visie van Intracto Group. Daarnaast is er een duidelijke klik - zéker zo belangrijk - op het gebied van cultuur, mentaliteit en vooral ook op ambitie.'
Brian Hirman, director corporate development Intracto Group: 'We zijn bezig met het opzetten van campussen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch en Eindhoven. Vanuit een campus moet talent uit de verschillende digitale disciplines geïntegreerd gaan samenwerken, om zo klanten écht end-to-end te kunnen begeleiden en te ontzorgen. Voor de te vormen campus in Amsterdam is Booming een perfecte aanvulling.'
'Met deze stap groeit Amsterdam door naar zo’n 130 medewerkers en begint de beoogde campus vorm en substantie te krijgen. De hele Intracto Group is overigens inmiddels 925 collega’s sterk. En we zijn nog niet klaar.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!