Overslaan en naar de inhoud gaan

AGU klant bij Zigt

Het bureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes in de Benelux.
AGU
AGU

ZIGT gaat per direct aan de slag voor het Nederlandse AGU. Het bureau gaat de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes in de Benelux verzorgen.Het doel van de samenwerking is om de positie van AGU in de markt voor fietskleding, fietstassen, regenkleding en teamwear in de Benelux verder uit te bouwen.

Zigt moet op basis van onderzoek goede synergie tussen de mediamiddelen tot stand brengen en custom oplossingen voor het zo goed mogelijk bereiken van de doelgroep forensen. Met de ‘Create the difference’ campagne wil AGU het merk laden en nieuwe collecties presenteren.

related partner content for mobile comes here

Mediadirector Rik von den Hoff van Zigt: 'De AGU-producten zijn ontwikkeld in samenwerking met Team Jumbo-Visma en zijn beschikbaar gemaakt voor toerfietsers en forensen. Een boodschap die wij graag helpen te delen.'

Senior brandmanager Lotte Heijnis van AGU: 'De ATL campagnestrategie en executie die we met Zigt hebben ontwikkeld, moet onze missie en producten bekendmaken bij een bredere doelgroep. We hebben als merk grote stappen gezet met producten die iedereen stimuleren meer te fietsen. Zigt is een kundige, hands-on partij die ook tijdens de campagne continue blijft zoeken naar optimalisatie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in