Overslaan en naar de inhoud gaan

Instagram-museum Anna Nooshin kiest Studio Beng Beng, daily dialogues en One4media

Met 1500 vierkante meter en 25 rooms en decors kan The Upside Down Amsterdam zich het grootste Instagram museum van Europa noemen.
The Upside Down
© The Upside Down Amsterdam
The Upside Down
© The Upside Down Amsterdam

Anna Nooshin opende onlangs de deuren van het  Instagram museum The Upside Down Amsterdam Voor de lancering is The Upside Down Amsterdam na een bureauoriëntatie een samenwerking aangegaan met Studio Beng Beng, daily dialogues en One4media. 

Studio Beng Beng maakte de introductiecampagne. Candid-label daily dialogues en One4Media nemen online en offline advertising voor hun rekening. 

related partner content for mobile comes here

Met 1500 vierkante meter en 25 rooms en decors kan The Upside Down Amsterdam zich het grootste Instagram museum van Europa noemen. 

Hans Plesman, ceo van The Upside Down Amsterdam en Norbert Pollemans, sales & marketing director: 'We hebben met Studio Beng Beng, daily dialogues en One4Media een versnelling gegeven aan onze experience. Met deze bureaus zijn we in staat geweest in hele korte tijd een sterke positionering en bekendheid te realiseren met een hoge engagementwaarde.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in